Megawati, Fika (2022) Hasil Peer Review artikel jurnal Total Physical Response (TPR): How is it used to Teach EFL Young Learners? Universitas Muhammadiyah Sidoarjo.
Text
Peer Review IJLTER TPR.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution. Download (271kB) |
Official URL: https://www.ijlter.org/index.php/ijlter/article/vi...
Abstract
Ini merupakan hasil peer review oleh Dr. Mirjam Anugerahwati, M.A. sebagai reviewer I dan Dr. Khoirul Anwar, M.Pd. sebagai reviewer II pada artikel jurnal berjudul "Total Physical Response (TPR): How is it used to Teach EFL Young Learners?" yang ditulis oleh Yuli Astutik, Fika Megawati, Choirun Nisak Aulina dan dipublikasikan di International Journal of Learning, Teaching and Educational Research Volume 18 Nomer 1 Januari 2019, jurnal termasuk dalam kategori jurnal ilmiah internasional bereputasi (terindeks Scopus Q4).
Item Type: | Other |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Faculty of Teaching and Education Science > School of English Languange Education |
Depositing User: | Fika Megawati |
Date Deposited: | 14 Feb 2022 09:17 |
Last Modified: | 27 Mar 2022 10:20 |
URI: | http://eprints.umsida.ac.id/id/eprint/9236 |
Actions (login required)
View Item |