Hasil Peer Review artikel jurnal Total Physical Response (TPR): How is it used to Teach EFL Young Learners?

Megawati, Fika (2022) Hasil Peer Review artikel jurnal Total Physical Response (TPR): How is it used to Teach EFL Young Learners? Universitas Muhammadiyah Sidoarjo.

[img] Text
Peer Review IJLTER TPR.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (271kB)

Abstract

Ini merupakan hasil peer review oleh Dr. Mirjam Anugerahwati, M.A. sebagai reviewer I dan Dr. Khoirul Anwar, M.Pd. sebagai reviewer II pada artikel jurnal berjudul "Total Physical Response (TPR): How is it used to Teach EFL Young Learners?" yang ditulis oleh Yuli Astutik, Fika Megawati, Choirun Nisak Aulina dan dipublikasikan di International Journal of Learning, Teaching and Educational Research Volume 18 Nomer 1 Januari 2019, jurnal termasuk dalam kategori jurnal ilmiah internasional bereputasi (terindeks Scopus Q4).

Item Type: Other
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Teaching and Education Science > School of English Languange Education
Depositing User: Fika Megawati
Date Deposited: 14 Feb 2022 09:17
Last Modified: 27 Mar 2022 10:20
URI: http://eprints.umsida.ac.id/id/eprint/9236

Actions (login required)

View Item View Item