Megawati, Fika (2022) Hasil Peer Review artikel jurnal Critical Incidents: Exploring EFL Prospective Teachers' Teaching Experiences. Universitas Muhammadiyah Sidoarjo.
Text
Peer Review EU-JER Critical Incidents.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution. Download (294kB) |
Official URL: https://eric.ed.gov/?id=EJ1262252
Abstract
Ini merupakan hasil peer review oleh Dr. Yudhi Arifani, M.Pd. sebagai reviewer I dan Dr. Khoirul Anwar, M.Pd. sebagai reviewer II pada artikel jurnal berjudul "Critical Incidents: Exploring EFL Prospective Teachers' Teaching Experiences" yang ditulis oleh Fika Megawati, Nur Mukminatien, Mirjam Anugerahwati, Ninuk Indrayani, Frida Unsiah dan dipublikasikan di European Journal of Educational Research Volume 3 Nomer 3 2020, jurnal termasuk dalam kategori jurnal ilmiah internasional berepuutasi Scopus Q3.
Item Type: | Other |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Faculty of Teaching and Education Science > School of English Languange Education |
Depositing User: | Fika Megawati |
Date Deposited: | 14 Feb 2022 22:34 |
Last Modified: | 27 Mar 2022 10:28 |
URI: | http://eprints.umsida.ac.id/id/eprint/9239 |
Actions (login required)
View Item |