Hasil Peer Review artikel jurnal Critical Incidents: Exploring EFL Prospective Teachers' Teaching Experiences

Megawati, Fika (2022) Hasil Peer Review artikel jurnal Critical Incidents: Exploring EFL Prospective Teachers' Teaching Experiences. Universitas Muhammadiyah Sidoarjo.

[img] Text
Peer Review EU-JER Critical Incidents.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (294kB)

Abstract

Ini merupakan hasil peer review oleh Dr. Yudhi Arifani, M.Pd. sebagai reviewer I dan Dr. Khoirul Anwar, M.Pd. sebagai reviewer II pada artikel jurnal berjudul "Critical Incidents: Exploring EFL Prospective Teachers' Teaching Experiences" yang ditulis oleh Fika Megawati, Nur Mukminatien, Mirjam Anugerahwati, Ninuk Indrayani, Frida Unsiah dan dipublikasikan di European Journal of Educational Research Volume 3 Nomer 3 2020, jurnal termasuk dalam kategori jurnal ilmiah internasional berepuutasi Scopus Q3.

Item Type: Other
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Teaching and Education Science > School of English Languange Education
Depositing User: Fika Megawati
Date Deposited: 14 Feb 2022 22:34
Last Modified: 27 Mar 2022 10:28
URI: http://eprints.umsida.ac.id/id/eprint/9239

Actions (login required)

View Item View Item