Hasil Peer Review: Model problem based learning (PBL) dalam melatih scientific reasoning siswa

Shofiyah, Noly Hasil Peer Review: Model problem based learning (PBL) dalam melatih scientific reasoning siswa. Universitas Muhammadiyah Sidoarjo.

[img] Text
3_Jurnal JPPIPA.pdf - Other
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (1MB)

Abstract

Ini merupakan hasil peer review oleh Dr. Ika Nurani Dewi, M.Pd sebagai reviewer I dan Sitti Rahma Yunus, M.Pd sebagai reviewer II terhadap artikel ilmiah berjudul : "Model problem based learning (PBL) dalam melatih scientific reasoning siswa" yang ditulis oleh Noly Shofiyah dan Fitria Eka Wulandari dipublikasikan di Jurnal Penelitian Pendidikan IPA Vol 3 No 1, 2018

Item Type: Other
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Teaching and Education Science > School of Science Teaching Education
Depositing User: Noly Shofiyah
Date Deposited: 23 Nov 2020 03:54
Last Modified: 23 Nov 2020 03:54
URI: http://eprints.umsida.ac.id/id/eprint/8068

Actions (login required)

View Item View Item