Shofiyah, Noly Hasil Peer Review: Model problem based learning (PBL) dalam melatih scientific reasoning siswa. Universitas Muhammadiyah Sidoarjo.
Text
3_Jurnal JPPIPA.pdf - Other Available under License Creative Commons Attribution. Download (1MB) |
Official URL: https://journal.unesa.ac.id/index.php/jppipa/artic...
Abstract
Ini merupakan hasil peer review oleh Dr. Ika Nurani Dewi, M.Pd sebagai reviewer I dan Sitti Rahma Yunus, M.Pd sebagai reviewer II terhadap artikel ilmiah berjudul : "Model problem based learning (PBL) dalam melatih scientific reasoning siswa" yang ditulis oleh Noly Shofiyah dan Fitria Eka Wulandari dipublikasikan di Jurnal Penelitian Pendidikan IPA Vol 3 No 1, 2018
Item Type: | Other |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Faculty of Teaching and Education Science > School of Science Teaching Education |
Depositing User: | Noly Shofiyah |
Date Deposited: | 23 Nov 2020 03:54 |
Last Modified: | 23 Nov 2020 03:54 |
URI: | http://eprints.umsida.ac.id/id/eprint/8068 |
Actions (login required)
View Item |