Hasil Peer Review artikel jurnal Teaching Practicum: Investigating EFL Pre-service Teachers’ Self-Efficacy

Megawati, Fika (2022) Hasil Peer Review artikel jurnal Teaching Practicum: Investigating EFL Pre-service Teachers’ Self-Efficacy. Universitas Muhammadiyah Sidoarjo.

[img] Text
Peer Review ERJEE Teaching Practicum.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (279kB)

Abstract

Ini merupakan hasil peer review oleh Dr. Mirjam Anugerahwati, M.A. sebagai reviewer I dan Dr. Khoirul Anwar, M.Pd. sebagai reviewer II pada artikel jurnal berjudul TEACHING PRACTICUM: INVESTIGATING EFL PRE-SERVICE TEACHERS’SELF-EFFICACY yang ditulis oleh Fika Megawati, Yuli Astutik dan dipublikasikan di English Review: Journal of English Education Volume 7 Nomer 1 Desember 2018, jurnal termasuk dalam kategori jurnal ilmiah nasional terakreditasi Sinta 2.

Item Type: Other
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Teaching and Education Science > School of English Languange Education
Depositing User: Fika Megawati
Date Deposited: 14 Feb 2022 22:34
Last Modified: 28 Mar 2022 04:42
URI: http://eprints.umsida.ac.id/id/eprint/9240

Actions (login required)

View Item View Item