Megawati, Fika (2022) Hasil Peer Review artikel jurnal Professional identity construction of EFL teachers as autonomous learners. Universitas Muhammadiyah Sidoarjo.
Text
Peer Review JEES Professional Identity.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution. Download (282kB) |
Official URL: https://jees.umsida.ac.id/index.php/jees/article/v...
Abstract
Ini merupakan hasil peer review oleh Dr. Mirjam Anugerahwati, M.A. sebagai reviewer I dan Dr. Khoirul Anwar, M.Pd. sebagai reviewer II pada artikel jurnal berjudul "Professional identity construction of EFL teachers as autonomous learners" yang ditulis oleh Sri Rachmajanti, Gunadi Harry Sulistyo, Fika Megawati, Ayu Alif Nur Maharani Akbar dan dipublikasikan pada Jurnal JEES (Journal of English Educators Society) Volume 6 Nomer 2 Oktober 2021, termasuk jurnal ilmiah nasional terakreditasi Sinta 2.
Item Type: | Other |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Faculty of Teaching and Education Science > School of English Languange Education |
Depositing User: | Fika Megawati |
Date Deposited: | 14 Feb 2022 09:16 |
Last Modified: | 27 Mar 2022 13:32 |
URI: | http://eprints.umsida.ac.id/id/eprint/9233 |
Actions (login required)
View Item |