Hasil Peer Review artikel jurnal “Total Physical Response (TPR): How is it used to Teach EFL Young Learners?”

Megawati, Fika Hasil Peer Review artikel jurnal “Total Physical Response (TPR): How is it used to Teach EFL Young Learners?”. Universitas Muhammadiyah Sidoarjo.

[img] Text
Peer Review Jurnal IJLTER TPR 2019.pdf - Other
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (1MB)

Abstract

Ini merupakan hasil peer review oleh Dian Novita, M.Pd. sebagai reviewer I dan Vidya Mandarani sebagai reviewer II pada artikel jurnal yang berjudul “Total Physical Response (TPR): How is it used to Teach EFL Young Learners?” ditulis oleh Yuli Astutik, Choirun Nisak Aulina, Fika Megawati dan dipublikasikan di International Journal of Learning, Teaching and Educational Research (IJLTER) Volume 18 Nomer 1 Maret 2019, jurnal termasuk dalam jurnal ilmiah internasional bereputasi terindeks Scopus Q4.

Item Type: Other
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Fika Megawati
Date Deposited: 25 Nov 2020 05:51
Last Modified: 25 Nov 2020 05:51
URI: http://eprints.umsida.ac.id/id/eprint/8102

Actions (login required)

View Item View Item