Hasil Peer Review artikel Jurnal “Teaching English for the First Time: Frightening or Challenging?”

Megawati, Fika Hasil Peer Review artikel Jurnal “Teaching English for the First Time: Frightening or Challenging?”. Universitas Muhammadiyah Sidoarjo.

[img] Text
Peer Review Jurnal IJLTER Teching English for the 1st Time 2019.pdf - Other
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (1MB)

Abstract

Ini merupakan hasil peer review oleh Restu Mufanti, M.Pd. sebagai reviewer I dan Andi Susilo sebagai reviewer II pada artikel jurnal berjudul “Teaching English for the First Time: Frightening or Challenging?” yang ditulis oleh Fika Megawati dan Yuli Astutik dan dipublikasikan di International Journal of Learning, Teaching and Educational Research Volume 18 Nomer 4 Mei 2019, jurnal termasuk dalam kategori jurnal ilmiah internasional bereputasi (terindeks Scopus Q4).

Item Type: Other
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Fika Megawati
Date Deposited: 25 Nov 2020 05:51
Last Modified: 25 Nov 2020 05:51
URI: http://eprints.umsida.ac.id/id/eprint/8101

Actions (login required)

View Item View Item