Hasil Peer Review Artikel Jurnal Critical Incidents: Exploring EFL Prospective Teachers' TEaching Experiences

Megawati, Fika Hasil Peer Review Artikel Jurnal Critical Incidents: Exploring EFL Prospective Teachers' TEaching Experiences. Universitas Muhammadiyah Sidoarjo.

[img] Text
Peer Review Jurnal EU-JER 2020.pdf - Other
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (1MB)

Abstract

Ini merupakan hasil peer review oleh Restu Mufanti, M.Pd. sebagai reviewer I dan Andi Susilo, M.Pd. sebagai reviewer II pada artikel jurnal berjudul "Critical Incidents: Exploring EFL Prospective Teachers' TEaching Experiences" yang ditulis oleh Fika Megawati, Nur Mukminatien, Mirjam Anugerahwati, Ninuk Indrayani, Frida Unsiah dan dipublikasikan di jurnal European Journal of Educational Research Volume 9 Nomer 3 Juli 2020. Jurnal ini merupakan jurnal internasional terindeks Q3.

Item Type: Other
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Fika Megawati
Date Deposited: 25 Nov 2020 05:51
Last Modified: 25 Nov 2020 05:51
URI: http://eprints.umsida.ac.id/id/eprint/8100

Actions (login required)

View Item View Item