Hasil Peer Review artikel Jurnal Teaching Practicum: Investigating EFL Pre-service Teachers' Self-Efficacy

Megawati, Fika Hasil Peer Review artikel Jurnal Teaching Practicum: Investigating EFL Pre-service Teachers' Self-Efficacy. Universitas Muhammadiyah Sidoarjo.

[img] Text
Peer Review Jurnal ERJEE 2018.pdf - Other
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (1MB)

Abstract

Ini merupakan hasil peer review oleh Dian Novita M.Pd. sebagai reviewer I dan Vidya Mandarani, M.Hum. sebagai reviewer II terhadap artikel jurnal berjudul "Teaching Practicum: Investigating EFL Pre-service Teachers' Self-Efficacy" yang ditulis oleh Fika Megawati dan Yuli Astutik dan dipublikasikan pada jurnal Engish Review: Journal of English Education (ERJEE) Volume 12 nomer 1 Februari 2018, terakreditasi Sinta 2.

Item Type: Other
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Fika Megawati
Date Deposited: 25 Nov 2020 05:50
Last Modified: 25 Nov 2020 05:50
URI: http://eprints.umsida.ac.id/id/eprint/8099

Actions (login required)

View Item View Item