Peer review: Studi Literatur: Pentingnya Guru Mengetahui What Students Already Know

Shofiyah, Noly (2016) Peer review: Studi Literatur: Pentingnya Guru Mengetahui What Students Already Know. Universitas Negeri Surabaya, Surabaya.

[img]
Preview
Text
studi literatur what student already know.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (609kB) | Preview

Abstract

Ini merupakan peer review oleh Dr. Nur Efendi, M.Pd sebagai reviewer I dan Septi Budi Sartika, M.Pd sebagai reviewer II terhadap artikel ilmiah berjudul : "Studi Literatur: Pentingnya Guru Mengetahui What Students Already Know” yang ditulis oleh Noly Shofiyah, M.Pd, M.Sc, dipublikasikan pada Prosiding Seminar Nasional Pendidikan Sains 2016 dengan Tema “Mengubah Karya Akademik Menjadi Karya Bernilai Ekonomi Tinggi” Program Studi Pendidikan Sains, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Surabaya,ISBN 978-602-72071-1-0, hal. 1036-1040. artikel ini dapat diunduh di URL : https://www.academia.edu/28616274/STUDI_LITERATUR_PENTINGNYA_GURU_MENGETAHUI_WHAT_STUDENTS_ALREADY_KNOW_

Item Type: Other
Uncontrolled Keywords: Pengetahuan awal; Konstruktivis; POE; Model 5e
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Teaching and Education Science > School of Science Teaching Education
Depositing User: Noly Shofiyah
Date Deposited: 31 Mar 2017 03:03
Last Modified: 31 Mar 2017 03:03
URI: http://eprints.umsida.ac.id/id/eprint/277

Actions (login required)

View Item View Item